Adidas Yeezy Boost 700 V2 Geode Review & On Feet

Today I’m reviewing the Adidas Yeezy Boost 700 V2 Geode! The Yeezy Boost 700 Geode released on March 23rd for $300. The Yeezy 700 Geode features a chocolate brown upper with a gum outsole. The Yeezy Boost 700 v2 Geode has multiple 3M accents that make the sneaker pop in the sun. Check out the review to learn more about the Adidas Yeezy 700 Geode!

Follow me!

IG – https://www.instagram.com/realsethfowler/
TWITCH – https://www.twitch.tv/sethfowler
Twitter – https://twitter.com/realsethfowler
Facebook – https://www.facebook.com/RealSethFowler/

The Sketch Tablet I Use: https://amzn.to/2S6JMsa

CAMERA SET UP

SecretLab Gaming Chair: http://bit.ly/2S0oDzB

Sony A7III Main 4k Camera: https://amzn.to/2Kb6RT1

Sony A6500 Secondary 4K Camera: https://amzn.to/2W9hEDE

24-105mm Sony Lens: https://amzn.to/2RZJVO0

16mm Sony Lens: https://amzn.to/2WaOnIU

SD Card: http://amzn.to/2wJVleX

Tripod: http://amzn.to/2wIZjnX

Ring Light: http://amzn.to/2wJyMXG

#SethFowler #Yeezy700Geode #YeezyBoost

—————————————————————————————————
Unless specifically stated, there are no paid product endorsements in this video. There may be affiliate links in the description.

Comments

Theo Isaac says:

Review have a nike day collection?

Edward Atienza says:

Spot on review of this boring 700 v2 cw

Angjo says:

On sale in summer sales

Matthew Hoffman says:

Yeah that’s gonna be a hard pass from me. Mostly because I don’t have $300 to spend on a pair of sneakers lol. But even if I did, I’d still much rather get some Inertia’s or something.

SNEAKERHEAD.INDIA says:

Crap

Nicho Wins says:

It’s funny how people want new experimental sneakers but then the “mc chickens” released everyone hates them(not me doe)

Michael Mamba15 says:

Shit

молоток says:

The dark blue in the pods popped a lot more on BULL1RCs video

Isaiah Choi says:

Agreed, most boring Geode.

Damien Jeremy Weir says:

Geodeous

spursblood1 says:

Terrible colourway….looks like really boring 90s hiking shoes that were in the bargain basement dumb bin

Sneak HunterPH says:

colorway is not for me.. looks like hiking MERRELL shoes..inertia is much better in my opinion..thanks for the review

D Signorelli says:

Great video Seth love ur videos man !!!

mark cen says:

Another pair of ugly shoes..

Lil Tism says:

I like the semi frozen yellows aka mchicken

Nev Shepard says:

Aren’t the earth tones part of the current yeezy season 7 color theme? I’m guessing that explains all the earth tone releases? Although I admit, it is getting kind of tiring.
Edit: I meant season or whatever season it is now. Lol.

MacBoi232 says:

you say that the shoes are boring…. give it time… they’ll grow on you, you’ll change your mind.

Vloggin' Vlogs says:

i dunno if seth is really up to buying all yeezy releases this 2019.

Kili Mandscharo says:

I love the 700 sillhouette but that colourway is really the worst so far. Idk why, but it just seems to fit on that sillhouette so well. Maybe that kind of colorway could go well on a 350.

Tia Xi says:

it is the ugliest yeezy of all time for sure

SBONFYE says:

It’s something off about your on foot portions lol

Carløs Palomino says:

I think that the beauty of these is that it looks like a futuristic hiking shoe. It matches perfectly the vibe and concept Kanye’s been building lately; but I kinda feel you, it feels like a standard sneaker, like one more of the collection. I personally love them, but I get why they would get overhated.

hagu batam says:

indonesia go to my chanel.

Ale Xelo says:

Really happy I decided to not cop online knowing I’d find them in store and going out so I can try them on. One I tried them on didn’t seem worth it at all

Billy Pardo says:

I love it. These are comfy sneakers

barefoot daves says:

Ye’s team is getting lazy and Ye is not listening to consumers

Ben H says:

“Brown Laces” & “Dark Brown Midsole”…Seth…bro…they are both Grey…just sayin

Marl Ricanor says:

See you in Manila Sneaker Expo! Cant believe it!

Ripudamans Dhaliwal says:

Love your videos bro.

AMEX says:

Looks like shit pun intended

Brian Hanshaft says:

3:27 Everyone has been thinking it..

AHn_Onymous says:

anybody notice when the white hits the sneakers, it looks a lot better due to the contrast it provides?

Rackeem Borges says:

These are amazing but damn man $300 is too much

MOPARBOI_808 de Aquino says:

Review the new pureboost go 2018

yeet teey says:

Ionno about a green yeezy, they have a bad history with that let’s be honest

All Things Aggro says:

Seth is a sneaker head and likes out there color ways. These wearable color ways will expand their market share

chad maxwell says:

Honestly I think I’m just gonna cop the true forms I wanted to get these but the color just doesn’t do it for me

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!