@Converse All Star II 2 In-Depth Review + On Feet!

Please watch: “2017 JORDAN 1 ‘ROYAL’ OG GIVEAWAY [OPEN]”
https://www.youtube.com/watch?v=PCYTP1LVp70
-~-~~-~~~-~~-~-

http://www.converse.ca
Subscribe: http://goo.gl/1m4nUJ
Instagram: http://instagram.com/heatledgerkicks/
Contact: heatledgerkicks@gmail.com
Twitter: https://twitter.com/HeatLedgerKicks

Comments

De Prins Van Mokum says:

I wish there was atleast an option to get the All Star 2 with white laces, metallic lace holes and the black line down the side. I can’t imagine that would be too difficult to do.

Angel says:

nice review been waiting for it

InZaneKicks says:

I am with you,glad that the essence of the shoe remained.Would have been terrible if they changed the silhouette in a dramatic way

valerie a says:

so excited to get these.

GingyKicks says:

Are we gonna see a performance review?

Bagsic16 says:

Bruh I’m in the same boat, been sick this week . Couldn’t lift and skipped leg day too lmao

Asian Joe says:

Definitely need these

Clayton Dias says:

getting these today

Supreme beaner says:

what do the insoles look like?

Anaid Perez says:

I hae the new ones I got them in nyc  when they came out there comfortable

CREAMS LIFE says:

i cant wait to try them out. I feel they look better with pants tho

Michael Lesko says:

“Someone skipped leg day” is an insult to anybody with normal legs. Yours are damn huge. Last leg day I almost puked twice, and even with pumped legs, I didn’t have calves like you. Damn

theKiddAlways says:

these are really nice. at least nike actually remastered these now if they’d finally actually remaster them jordans.

064 says:

Does anyone know if you can skate them?

John Joshua says:

These or sk8 hi for all day comfort?

axl rose says:

fuck i prefer the old all star’s style, but i want that new comfort…

charliedubnut says:

been meaning to get these but connect feel through and I now can’t find my size locally :/

Lola Wm says:

Dam u needed to try them on with some pants to make it official tho…

PatsFan5101 says:

Hi

AnotherPair says:

Dude I love converse and those right there are nice!!!

Jeff Delgado says:

Chuck 2 don’t fit true to size

BIGD 4 says:

THOSE R DEF HOT BRO, THATS THE COLOR I WANT ALSO! I’M NO CHUCK T. EXPERT FAR FROM IT, THE ONLY DIFFERENCE I SEE RIGHT AWAY, BUT COULD B WRONG IS THE PINSTRIPING ON THE TOE BOX AROUND THE KICKS ON THE MIDSOLE, OR DID THE OG’S HAVE THAT AS WELL?

dreekz says:

Mmmm i honestly don’t know about these , would be dope for some lows tho

Wonder Boy says:

you forgot the inside of the shoe on the tongue

mrsmilesy says:

what shoes are you wearing to sole exchange this weekend

Mathieu Duval says:

this shoe is timeless

Haha XD says:

WOW, THAT SOOOOO…… gay

90sFella says:

looks dope

AsvpTony says:

first

guntur bimo says:

Converse First String Bosey Hi ‘Maple’ –
#SNEAKERSURABAYAREVIEW 
https://www.youtube.com/watch?v=70OQfIIYqL8

SoleDeVida says:

def need a pair or two.. sold out.. 🙁 agree, love the fact that they kept it clean and timeless look.  great video!

HZ Zheng says:

How do they fit >.<

Erik Caballero says:

these look dope as shit

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!