I’ll prob regrets this one..

ヅgreatヅ
CHECK OUT MY GIVEAWAY OF MY THE SAME OCMPUTER I HAVE
http://bit.ly/2ovdQyb

(none of these are sponsored)
Brands
http://www.doomsdayco.com/
https://shop.thegoodworth.com/
http://www.heresy.london/
http://www.stussy.co.uk/
http://teamsesh.bigcartel.com
http://www.viviennewestwood.com/en-gb/shop/mens
http://shop.vintiandrews.com/products/jackets
http://www.krasnova.clothing/?post_type=product
https://raisedbywolves.ca/
https://www.lazyoaf.com/
http://store.headporter.co.jp/en/?rd=on&transactionid=c71aa8feb91e289f8509b69a7700359b20c93a88

ヅMy Gearヅ
Camera
US: http://amzn.to/2p0BdjY
UK: http://amzn.to/2oQlcJv

Microphone
US: http://amzn.to/2oU7lWR
UK: http://amzn.to/2nw1YYF

Microphone stand
US: http://amzn.to/2p0O1Xm
UK: http://amzn.to/2o1Y2CL

Microphone box
US: http://amzn.to/2om6TgS
UK: http://amzn.to/2nRX8sn

Microphone (Camera mounted)
US: http://amzn.to/2p0N7Kv
UK: http://amzn.to/2n3X3mC

Headphones
US: http://amzn.to/2ouTi97
UK: http://amzn.to/2oQlno9

Keyboard
US: http://amzn.to/2nA5RRi
UK: http://amzn.to/2nA4j5H

Mouse
US: http://amzn.to/2p0zVFK
UK: http://amzn.to/2nw4H4p

Mousepad
US: http://amzn.to/2om6hYx
UK: http://amzn.to/2nS14sS

Displays
US: http://amzn.to/2p0KecK
UK: http://amzn.to/2o1YqS6

SD card
US: http://amzn.to/2nAbIWF
UK: http://amzn.to/2o24rOH

Comments

shanmewn says:

I love this video, gotta watch pewdie more hahah <3

zoe hi says:

hes so hot dude what the fuck

Vipey says:

Everyone satin how hot he is lol XD but my favorite one he haf was the one he wore

America Ball says:

Damn I love that hairstyle

Gianna Dorgan says:

HE HAS LEGSSSSS???????????!!!!!!!!!!!! lmao

Danna Casila says:

He got legs!

Leon Spaghetti says:

team sesh

Smoxy Fox says:

Been 2 years. He hasn’t regretted this yet.

jasxxa - says:

i wish you could dye back to this hair man you look extra good

Jordan Yucannaka says:

He has a great taste tbh no homo

Maya Sofia says:

U have weird stayl bro

sicboi says:

Sneaker closet next

Cloudliken - says:

Biggest fuckin youtuber ever and doesn’t have a closet full of fuckin designer

Carmella Mojica says:

The difference between felix and marzia’s closet LOL

Grace Empson says:

ah the days back when he had legs

trash bag says:

me with fan girls fangirling

Rebekah Pena says:

felix looks mf hot here bc of his messy hair

ronan smith says:

He has legs??? My whole world just imploded

Madison Murphy says:

He has legs

Cyber Ghost says:

I agree, despite all of the things that he can brag, he remains humble…Pewds is so cool

Lyvia says:

*ilOvEhIsHaIrLiKeThIs*

godofrap joon says:

3:47 a 2015 pewdiepie jumped out

Ximena Aidee Islas Guerra says:

When you see 725372518272838 videos of Pewds nd forget how beautiful he is, so in this type of videos when all you see is him, it kinda knocks you out his handsomeness

MadGal says:

this is such a great representative of Americans vs Euroopians:))

Krish Coffee says:

he has legs in this video, hmmmmmmmmmmmmmmm

Alice Au says:

Felix’s wardrobe is so God damn messy.

Dead says:

Pewdiepie knows bladee, that’s crazy

My_name_is Amy says:

Why so cute Felix? <3

Meraki maniacal says:

I love felix’s taste in fashion.

An Amiable Ghost says:

He predicted so many things that would become popular in 2019

Jomanuel says:

Videos suck so bad that I wanna cancel your channel and delete all your videos you suck in the crappy in there like poop

Meraki maniacal says:

This is pretty epic I’m inspired.

Mona Legg says:

Pewdiepie sucks

Wanye Kest says:

3:02 isn’t that the bunny kid from gummo?

L.I.F.E Is ok says:

How u the most subscriber YouTube and I don’t have a walk in closet

Shaira Sumon says:

Dat ass tho

idk cx says:

Sesh

Finn Halford says:

wow

Ines Cyntia says:

WE NEED TO PROTECT FELIX AT ALL COST

Lallushe says:

you look like a retired gay from gayness

Visnet says:

He did regret

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!